torsdag 10. september 2009

SkoleOppgaven

Dette er da bare for at skolen mener vi skal lære og lage blogg, og en måte vi kan skrive rapporter på så de kan se hva vi driver på med til all tid.
Vi må også lage en WIKI, noe jeg egentli ikke har skjønt meg noe særlig på.

Hvertfall.. Denne bloggen går ut på å skrive om hva jeg gjør med oppgaven min, og evt legge ut noen bilder av det jeg driver med osv. Jeg skal hvertfall prøve : )

Hver uke får vi en ny CASE, og den skal løses til hver mandag. Jeg har da ligget syk hele uken omtrent. Det meste jeg har gjort var å komme meg på en forelesning jeg er redd for å gå glipp av. Vi må være der hvertfall 7/8 ganger. Noe jeg er redd for at jeg ikke kommer til å gjøre hvis jeg ikke er der hver gang. Er vi ikke der nok får vi ikke ta eksamen, og da sliter man pga lånet.

Jeg skal altså prøve å skjerpe meg på skole, og faktisk prøve og gjøre noe ut av det her. Ikke utsette alt jeg kommer over, og tenke litt fremover : )

Nå sliter jeg med å begynne på karakteren min. Casen denne uken går da ut på og lage karakteren til plattform spillet vi skal lage. Jeg prøvde og tegne i flash, men var veldig fantasiløs, så ga opp for dagen. Håper virkelig det forbedrer seg til i morgen og helga sånn at det kan bli ferdig til mandag. Gleder meg egentli til å lage spillet. Blir spennende : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar